بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ترازوی سنجش تعصب هواداران استقلال میزان نیست!

http://esesclub.com/public/album_photo/b8/6e/08/85e52_5015.jpg?c=a5a3

برای 20 بازی یک میلیارد پول گرفته،یعنی هر بازی حدود 50 میلیون تومان!
آنوقت بعضی از هواداران آمدن از طرف منتظری منت سر استقلال گذاشتند که این بازیکن چند تا بازی دور برگشت را مجانی برای استقلال بازی کرده است!
به امیر قلعه نویی هم دروغ گفتن که فقط 200 میلیون یا همون یک واحد آپارتمان بهش دادند!
پس وقتی پژمان دائما از فتح الله زاده تعریف و تمجید میکند بی دلیل نبوده!
اگر منتظری در چند بازی آخر یکی دو بار مجددا ساز جدایی اش را کوک کرد و بعد مثلا با مدیران تیم به توافق رسید که در تیم بماند بخاطر این بوده که طلب باقی مانده اش را کاملا از باشگاه بگیرد تا با استقلال تسویه حساب کرده باشد!
آری پژمان حرفه ای بازی در آورده و با انتشار خبر جدایی اش در رسانه ها مدیران تیم را در تنگنا قرار داده تا پول قرار دادش را بدهند تا با خیالی راحت و بدون سر و صدا با تیم قطری قرار دادش را ببندد!
بله .. نوش جانش ..زحمتش را کشیده و مفتی نگرفته!
منتهی اینکه سر ما هواداران را اینطور شیره مالیده تا جای که القابی چون اسطوره،اسوه تعصب از ما بگیرد و با چهره ای طلبکارانه و پر غرور از استقلال جدا شود،خیلی برایمان زور داشت!
واقعا عجب هواداران باحالی داریم ما!
مدیر،سر مربی،مدیر فنی،سرپرست،بازیکنان و کلی از هواداران بابت جدایی بی وقت منتظری اظهار ناراحتی کردند و کار وی را درست ندانسته اند،اما بعضی از هواداران با دادن انواع و اقسام القاب به منتظری با 7 سال سابقه بازی در تیم بر تصمیم وی صحه گذاشته و از وی حمایت می کنند!
اما ابتدای فصل مجتبی جباری را با ده سال سابقه کنار میگذارند و آن بیانیه کذایی را خطاب به وی می نویسند و جباری کاپیتان استقلال را بی تعصب و پول پرست می نامند.
در حالیکه همه می دانیم جباری بخاطر عدم توافق بر سر مسائل مالی تیم را ترک نکرد،بلکه مشکلاتی که با مدیر عامل تیم داشت باعث کنار گذاشتنش شد!
با این وجود خیلی از هواداران حرف باشگاه و آن بیانیه کذایی را حجت خود قرار داده و از وی انتقاد کرده و کلی توهین با القابی زشت به وی منتسب کردند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 10 / 1392برچسب:استقلال,هواداران,بازیکنان با تعصب,پژمان منتظری,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com